fotobudka zielona gra
Informacje
Redakcja
» Kontakt
Polecamy
falubaz
Info
ekran: 1024x768
min. IE 7, FF 2
polskie zn. ISO 8859-2
info@zuzel.zgora.pl
Nasz provider
 
Budowa motocykla

    Wielu kibiców interesuje się tylko wynikami czy żużlowacami. Jednak wyniki i żużlowcy są dzieki motocyklom żużlowym. I dlatego spróbujemy przedstawić podstawowe czynniki dotyczące mototcykla żużlowego.
    Przed każdymi zawodami zawodnik zgłasza swój sprzęt do listy startowej następnie musi podać się kontrolo obligatoryjnej. Wszystko oczywiście musi się odbyć zgodnie z zaleceniami FIM. Podczas takiej kontroli motocykl jest ważony (bez paliwa), sprawdzane jest wyposażenie oraz parametry sprzętu żużlowego (tzn. opony, pojemność silnika, gardziel gaĽnika i licencja).
    Podczas zawodów również może nastąpić sprawdzenie motoru z inicjatywy sędziego. Jeżeli jakaś część w motocyklu wykarze nieprawidłowość wówczas sędzia zawodów jest zobowiązany do wykluczenia żużlowca z zawodów.
    Bardzo często zdarza się że kontrola sprzętu żużlowego jest spowodowana protestem drużyny przeciwnej. Regulamin sportu żużlowego nakazuje aby każdy protest był przedstawiony na piśmie i doręczony do kierownika zawodów, który przekazuje go sędziemu.
    W przypadku zauważenia usterek podczas ostatniego wyścigu maksymalny termin złożenia to 10 minut od zakończenia. Istnieje również złożenie protestu do 48 godzin od dnia zawodów. Każdy protest wymaga wpłacenia odpowiedniej do rodzaju protestu kaucji.
    Istnieją również przepisy odnośnie systemu wydechowego motoru. Zakończenie rury wydechowej musi być poziome równoległe do osi podłużnej motocykla na długość co najmniej 30mm i musi być zakończone pod kątem prostym. System wydechowy nie może wystawać poza obrys tylnej opony.
    Błotniki produkowane są z lekkich materiałów, aby w przypadku kolizji nie spowodowały kontuzji zawodnika.
    Silniki wymagane są jednocylindrowe czterosuwowe z czterema zaworami i jednym gaĽnikiem. Najczęściej zawodnicy jeżdżą na maszynach firmy Jawa bądĽ GM.
 
Podstawowe informacje:
   Całkowita szerokość tylnej opony max. 10cm, a przedniej max. 8cm.
   Brak hamulców
   Kierownica: szerokość 70-90 cm
   Paliwo: czysty metanol
   Silinik: pojemność max. 500 cm sześcienych
   Podnóżki muszą znajdować się z prawej strony motoru
   Każdy motor musi mieć zamontowany chwytacz oleju
   Max. odległość między tłumikiem a oponą to 6 cm
 

 
Reklama
Reklama
 
Wyniki Ekstraligi
KOLEJKA NR 5
(2020-07-10)
Betard Sparta-MRGARDEN GKM0 : 0
PGG ROW-Fogo Unia0 : 0
RM Solar Falubaz-Moje Bermudy Stal0 : 0
Eltrox Włókniarz-Motor0 : 0

Zobacz więcej »
Tabela Ekstraligi
Poz.DrużynaPkt.Bilans
1.Fogo Unia Leszno8+46
2.Eltrox Włókniarz Częstochowa6+60
3.RM Solar Falubaz Zielona Góra5-5
4.Motor Lublin4+8
5.Betard Sparta Wrocław3-12
6.MRGARDEN GKM Grudziądz2-2
7.PGG ROW Rybnik2-69
8.Moje Bermudy Stal Gorzów Wlkp.0-26

Zobacz więcej »
Polecamy

Zdjęcia Zielona Góra

Top 10 Typera
1. RadioZachod

220 pkt.

2. gringo

205 pkt.

3. buszmenwsk

205 pkt.

4. Strong70KSF

200 pkt.

5. wiola7

200 pkt.

6. kruczkiee

195 pkt.

7. malarz81

195 pkt.

8. popieljan

190 pkt.

9. Irek

185 pkt.

10. leon

185 pkt.

Pełna lista wyników »

Bilety na Falubaz
Aktywuj karnet
Zielonogorska Strona Żużlowa - www.zuzel.zgora.pl                                                             Pozycjonowanie i projektowanie stron www - mediasoft.net.pl


Polecane linki: fotobudka zielona góra | katalog stron seo | sport zielona góra | księgowość zielona góra | falubaz